Sista-minuten-julklappar

En julklapp som jag tycker är väldigt fin är att ge bort är ett recept på något gott! Det passar perfekt till alla, även dom som i vanliga fall inte brukar baka. Varför? För att man ge dom i princip allt till receptet i julklapp! På bilden här nedan har jag paketerat ingredienser till en müsli men jag har även ett brödrecept på G . :)

P1070949

Den svåraste biten i detta skulle jag säga är att hitta en fin nog burk eller behållare. Men Lagerhaus brukar ha ett överflöd av dessa, min hittade jag dock i en secondhandbutik.

Tips på recept:
Bananbröd
Havrebröd
Mandel/Tranbärsbröd

Kommentera

