Inköp från symässan

Nu har jag kommit hem efter ett par timmar på symässan där min underbara man valde att följa med mig då jag sprang runt från bord till bord. Det var mycket större än vad jag trodde det skulle vara, tyvärr var det mer människor än beräknat också så ibland var det lite klurigt att försöka se allt som såldes. Men jag kom iaf inte hem tomhänt.

Jag köpte med mig lite spännen för då jag gör pärlarmband, nya pärlnålar, lite virkningsgrejer i olika storlekar och såklart ett broderiset med söta jordgubbar nu inför sommaren. Jag får se hur mycket tid jag kommer ha över till att pyssla i vår men jag ser verkligen fram emot då jag får en lucka att sitta och skapa något.

Kommentera

