Nåldyna

Igår kväll satt jag och pysslade lite innan det var läggdags. När jag var på symässan såg jag söta små nåldynor som såg ut som små bakverk som jag verkligen hade velat ha. Så på kvällen drog jag fram nål och tråd och såhär blev resultatet:

De nåldynorna som jag såg på mässan hade fastsydda små pärlor på toppen, men eftersom jag hade lite finare nålar hemma gjorde jag en egen variant av det istället där nålen får stå för pärlorna också.

Vad tycks? 🙂

En reaktion på ”Nåldyna

Kommentera

