Bild

Click and grow

Jag brukar gilla att titta in på coolstuff, bluebox och liknande hemsidor då och då för att se vad dom har för roliga prylar inne. Idag då jag surfade såg jag en riktigt snygg grej.

Click and grow är en avancerad odlingslåda som man lägger i frön, vatten och ställer den i solljuset. Därefter sköter den sig helt själv. Den säger bara till då och då ifall man behöver fylla på med vatten eller näring till sina växter.

Visst ser det snyggt ut? Det tycker iaf jag. Super bra för dom som inte har så mycket tid för odling själva utan vill att det ska gå lite enklare 🙂 Men även jag skulle kunna tänka mig den ifall den bara var liiiite billigare.

Den går att köpa hos coolstuff.se för 595 kr.

Kommentera

