Notering

Vecka 5

Nu har mer än en måndag gått sedan jag sådde mina små frön. Tiden springer verkligen fort fort.

Jag har varit på Plantagen och uppgraderat lite med pinnar och upphängningsspännen för att fixa med de ätbara blommorna som nu fyller en stor del av fönstret. Jag köpte även några extra för att ha på lager då tomaterna blir större.

Såhär ser fönstret ut idag:

Jag har planterat om tomaterna så att de nu har två egna krukor. Jag klarade nämligen inte av att slänga fler små skott.. Dom mådde även mycket bättre av det eftersom dom började växa helt galet snabbt!

Paprikorna

Mina nya fina spännen 🙂

Kommentera

