Blommor i ram

Snart fyller min mamma år och jag tänkte göra något fint till henne. Då tänkte jag direkt på quilling eftersom det är så roligt och blir så fint. Min tanke vandrade vidare och jag tänkte på att varför kunde man inte göra någon form av ”konstverk” med quillingmetoden och sedan rama in det? Då skulle det väl kunna bli en fin present? Därför sprang jag till Myrorna och köpte en ram som jag sedan målade vit med akrylfärg för att sedan kunna rama in det hela 🙂

Tråkiga ramen från Myrorna

Fram med färgen!

Idén tar form och placeras ut

Klart!

Kommentera

