Handlat

Idag gav jag mig ut för att handla. Det skulle egentligen ”bara” bli mald mandel till mina macarons som jag ska försöka baka. Men jag kom visst hem med lite extra ändå 🙂

Fina Tilda-tyger som jag tänkt använda till några syprojekt. Får se hur det går, eftersom att sy verkligen inte är min starka sida.  Men man får ju börja någonstans 🙂 Och tygerna var ju så söta!

Små lådor att samla mina amigurumi-/ pärlgrejer i så att det är lite mer ordning på det hela. Jag passade på nu när jag såg att dom hade en rätt bra rabatt på lådorna hos Panduro i Malmö.

Kommentera

