Macarons

Idag testade jag på att laga macarons för första gången. Det var ganska svårt vilket jag förväntade mig, men jag blev ganska nöjd med resultatet. Gick åt gjorde dom också 🙂

Smaker uppifrån: Vanlij/macha, chocklad/hallonsylt, Macha/choklad

 

2 reaktioner på ”Macarons

  1. Frida Öhrman skriver:

    Sv: tack för din kommentar, nu i helgen har vi fixat färdigt på balkongen 🙂 Egentligen har jag ingen balkong i min egen lägenhet, men killen har, så jag passar på att använda den så mycket jag kan 😉

    Vilken fin blogg du har! Och vilka fina macarons, har själv försökt vid nåt tillfälle men de blev inte bra alls.

    • Tack! Macarons är lite knepiga. Från vänner har jag hört att det inte är ovanligt att man misslyckas med dom första gången, det är just därför jag blev så glad över att de blev helt okej!

Kommentera

