Uppläggning för kakor

Jag har länge velat köpa mig någon form av kakfat att kunna ha kakor på då vänner kommer på besök men jag tycker att dom flesta brukar vara så otroligt dyra, eller fula för den delen… Men på Ikeas webbsida hittade jag dessa två som jag fastnade en bit för.

Men då jag var över i Köpenhamn i helgen tog jag en runda inom Søstrene Grene och hittade denna lilla söta sak:

Jag föll för den direkt 🙂 Med den lilla söta fågeln på toppen. Men jag kände samtidigt att det fattades något. Jag köpte den få hela 60kr 🙂 Och tog med den hem för en makeover.

Vad tycker ni? Jag blev själv riktigt nöjd med resultatet. Tyget är ett Tilda-tyg med små fåglar på som jag tyckte passade fint in i stilen och sedan lade jag även till en spets runt om.

Kommentera

