Handlat igen

Idag gjorde jag ett riktigt kap! Eller jag kan tycka det i alla fall. Jag var ute på stan för att leta efter lite roliga presentförpackningar eftersom jag ska på födelsedagsfest, men då jag gick förbi TGR’s (tidigare Tiger) skyltfönster såg jag ett underbart kakfat! Jag har länge velat ha ett eget för dom är ju så söta och praktiska, men dom brukar kosta 150 kr + och det är ganska mycket så jag har börjat ge upp på att få tag på ett billigt. Så då jag gick in för att titta lite närmare på det fick jag en chock, 40 kr!? Men det stämde, så nu är jag en glad ägare av ett fint 40 kronors kakfat 🙂

Det bästa är ju också att skulle man någon dag tröttna på det så kan man montera ner det och använda handtagen igen till nya fat! Inga kakor hade jag tillgängliga just nu men lite virkade kunde jag lägga upp 😉

Kommentera

