Tävling: vinn broderigarn i 10 härliga färger

Nu i veckan fick jag min tusende besökare vilket gör mig jätteglad! Därför tänkte jag fira det hela med att lotta ut 10st broderigarn till en en lycklig vinnare.

Jag hoppas det finns fler därute som likt mig gillar att brodera. Men det finns många fler användningsområden för just broderigarn. Man kan sy fast fina detaljer i kuddar och övriga dekorationer. Och för de som gillar amigurumis rekommenderar jag det verkligen då man ska sy ögon , nosar eller liknande på sina kreationer. För att vara med i utlottningen gäller följande:

* Länka till En tesked socker i ett inlägg på din blogg. Skriv sedan en kommentar här nere där du talar om varifrån du länkat.

eller

* Ifall du inte har en egen blogg, följ En tesked socker genom att klicka i högerspalten eller genom Bloglovin. Skriv därefter en kommentar i detta inlägg.

P.S Glöm inte att uppge e-mail adress!

Tävlingen pågår 2012-06-03 t.o.m 2012-06-17

7 reaktioner på ”Tävling: vinn broderigarn i 10 härliga färger

  1. Åh, jag vill vara med!
    Har precis suttit i flera timmar och irrat runt i broderigarnsdjungeln på nätet. Jag fick en plötslig lust att göra sådana där vänskapsarmband man gjorde som liten till mina fantastiska vänner som jag inte kommer att se på hela sommarn.
    Länkar genast i inlägget jag skrev för nån timme sedan om just garn. 🙂

  2. Mirjam skriver:

    Jag vill också vara med och tävla, har ingen blogg så jag följde anvisningarna och har uppgett min mail när jag skrev denna kommentar.

    Älskar att småpyssla och har två små tjejer som gärna leker kalas eller café med mina verk när de är klara. Så den här sidan tycker jag är toppen!

Kommentera

