Egna häftstift

Idag har jag gjort lite egna häftstift för att pigga upp min kontorsplats. Inget svårt egentligen. Jag köpte helt vanliga platta häftstift som jag sedan klistrade Tilda fabric brads på.

Den jobbigaste delen var att ta bort den lilla metallbiten som sitter där bakom för att få en platt yta, men den tog jag av med hjälp av en grov kniptång. Men man kan egentligen använda vad som helst. Knappar, utskrivna pappersbitar, kapsyler, vad man än kan hitta på 🙂 Det enda man behöver till sina häftstift är ett ordentligt lim så att det verkligen fäster.

3 reaktioner på ”Egna häftstift

Kommentera

