Länk

Annorlunda blomma till kontoret

På jobbet spenderar jag en stor del av min tid vid mitt skrivbord framför datorn. Tyvärr har jag inte möjligheten att sitta vid fönstret utan sitter lite längre in där solljuset sällan når. Men jag är en person som väldigt gärna har en bit grönt runt mig! Någon som känner igen sig? Min första tanke var att skaffa en garderobsblomma (Zamioculcas zamiifolia) som jag skulle kunna ha på min plats eftersom dessa klarar sig riktigt bra i mörka miljöer, eller möjligtvis en kaktus. Men sen då såg jag dessa:

Hur kul hade det inte varit att ha en egen virkad kaktus på kontoret? Mönster på alla fyra varianter hittar du på Elf loves dwarf crochets blogg

En reaktion på ”Annorlunda blomma till kontoret

Kommentera

