Bild

Quick knit

Under helgen hade Panduro 50-års jubileum som dom firade med 25% rabatt i butiken. Klart blev jag då sugen på att handla lite 🙂

Det jag fick med mig var en quick knit för halsdukar Jag har alltid velat testa den och se ifall det verkligen går snabbare att använda den än att sticka/virka vanligt. Än så länge har jag gjort 4 varv på samma tid som jag gör 2 när jag virkar så det ser ju lovande ut. Superbra grej ifall man vill göra handgjorda presenter till julen 😉 Jag kommer nog lägga upp lite bilder på det hela senare.


Youtube film på hur det fungerar:

Och ett fint häfte man kan köpa till hos Panduro finns här.

Kommentera

