Status

Tävling: Vinn pysselpaket med jultema

Då var det dags för ännu en utlottning på min blogg! 🙂 Nu när julen nalkas tänkte jag lotta ut ett litet mysigt pysselpaket med jultema. Det kommer pågå fram till den 1 advent, så sista tävlingsdagen är 2/12 2012.

Det som ingår är följande:
2 m med rött halvgenomskinligt polyestertyg (det i botten på bilden).
Det är perfekt för att slå in snygga klappar och att knyta rosetter med!
5 st pappersark med jultema
2 st broderigarn
1 st grönt glitterpulver
x antal stjärnor i guld och rött
x antal paljetter i bl.a stjärn- och hjärtform

Det du behöver göra för att vara med och tävla:

Alternativ 1 – om du har en blogg.
1.
Lägga upp en länk i din blogg som länkar till detta inlägget – antingen i ett inlägg eller i din sidebar.
2. Lämna en kommentar med namn, giltig e-postadress och länk till din blogg.
+ Vill du göra mig extra glad så får du mer än gärna lägga till min blogg i din länksamling så gör jag detsamma med din!

Alternativ 2 – om du saknar blogg.
1.
Börja följa bloggen, länk hittar du i högerkolumnen.
2. Lämna en kommentar med namn och giltig e-postadress.

 

 

Lycka till!

17 reaktioner på ”Tävling: Vinn pysselpaket med jultema

  1. Ja jag är gärna med.. håller ju på med julkort just nu så pappret skulle ju va bra till det ändamålet,,man hinner nog gör en några efter 2;dra dec å.. jag brukar ju annars va ut i sista minuten. Jag länkar från min blogg…Ha en bra helg.

  2. Antonija skriver:

    Hej jag vill också vara med jag länkar senare idag för det går inte från denna dator får låna av min dotter, Kram Hoffman och kul att du ville vara med i min tävling lycka till.

  3. Lise Danielsson skriver:

    Vilken inspirationskälla din sida är! Man blir ju riktig glad bara av att titta på den. Jag har delat på Facebook och skrivit lite där också. Skulle väldigt gärna vilja vinna detta pysselpaket … Det är ju tyvärr inget man har råd att köpa annars. Hoppas du får riktig många nya besök på din sida nu. ❤

Kommentera

