Scrappade påskkort

För några dagar sedan köpte jag en supermysig tidning: Let’s make cards. Till tidningen fick man en massa fina scrapbooking-saker som jag bara var tvungen att testa! Nu har jag gjort minst ett kort per dag och fler lär det bli! 🙂 Någon annan som har köpt deras vår-/påskutgåva?

cards

P1080124 copy5  P1080124 copy7

P1080124 copy4  P1080124 copy6

2 reaktioner på ”Scrappade påskkort

  1. Jag har också köpt den och jag blev super förälskad i tidningen. Jag väntar på att nästa nr kommer för det verkar vara superfina saker med. Jag har inget emot att det är lite dyrare för såna tidningar är så fina och så får man alltid en eller fler presenter i varje nr. Jag har kollat på pressbyrån när nästa nr kommer men tidningen finns inte att hitta.

  2. Kul att höra att det var fler personer som köpte denna fina tidningen 🙂 Jag har också gått runt och letat efter ett nytt nummer, och nu äntligen har jag löst mysteriet till varför jag inte hittade den: De har bytt namn på den! Nu heter den istället PaperCrafter.

Kommentera

