Länk

Gör egen mjukglass hemma

Jag brukar inte titta speciellt mycket i reklamen man får hem i brevlådan men den var nog bra att jag kollade just idag eftersom jag såg en otroligt rolig sak! Nu kan man göra egen mjukglass hemma!

Image.jpgheader_filmsida

Visst är det mesta förberett men det är jättebra då man behöver en snabblagad dessert. Eller varför inte jobba med att dekorera glassen med andra goda saker? Titta in på Arlas hemsida för mer inspiration 🙂

En reaktion på ”Gör egen mjukglass hemma

  1. Ja, jag reagerade också på det när jag såg reklamen på tv, något roligt som stack ut bland allt tråkigt 🙂 Kul med all inspiration som fanns på arlas sida med.

Kommentera

