Länk

Bygg ett eget växthus

Här om dagen då jag läste Aftonbladet stötte jag på en intressant artikel om att bygga ett eget växthus. Tyvärr kan jag inte göra ett eget då jag inte har en trädgård men det är intressant läsning för framtiden 😉

Vad tycker ni? Själv tycker jag att det verkar ha blivit riktigt mysigt!
Läs artikeln om växthus här

bygg eget växthus

En reaktion på ”Bygg ett eget växthus

  1. Växthus i glas och tegel är verkligen supersnyggt. Det låter ju enkelt också, med lite hjälp och gott om tid. Jag har ingen trädgård heller, men någon gång kanske!

Kommentera

